viernes, 28 de noviembre de 2008

Como as industrias reinvéntanse para sobrevivir


Con motivo da crise moitas empresas ou sectores que xa tiñan problemas como o dos coches, periódicos ou libros, poderían ver acentuados os mesmos ou incluso chegar a desaparecer. Sin embaro a historia está chea de casos de empresas que ante o risco de desaparición conseguiron reinventarse de forma creativa.

Ainda que non hai unha resposta única nese proceso de resurección industrial, as empresas que o lograron teñen en común unha certa combinación de perseverancia, versatilidade, creatividade e sorte.

A televisión podería ter desplazado ao cine, pero a industria cinematográfica centrouse en facer películas mais grandes, mais espectaculares, mais ricas.

Cando o uso da bicicleta como medio de locomoción decaeu os empresario foron capaces de lograr que o seu emprego se asociase a actividades deportivas ou de ocio. Hoxe en día experimenta un novo tirón gracias ao auxe da sostenibilidade nos desprazamentos.

Algunhas empresas famosas teñen dado xiros mais improbables. Antes de fabricar teléfonos móviles Nokia facía papel. Antes de fabricar coches Toyota facía telares. Esta empresas sobreviron gracias a que se mantiñan ao tanto dos cambios no mercado e estaban dispostas a cambiar se o mercado así o esixía.
(Adaptado do suplemento The New York Times de El País, 27 de novembro)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola!
Son Iris.
Penso que as empresas teñen que enfrontarse a crise e renovar algúns aspectos da súa producción para que chame de novo a atención e ataiga clientela, pois se as empresas que están arruinandose danse por vencidas, acabarán desaparecendo do mercado, e entón sique pouco a pouco desta maneira irá crecendo a crise.