Cada vez mais as empresas recurren ao reciclaxe coma unha forma de atraer a potenciais consumidores. O feito de que un producto sexa elaborado a partir de material de desecho ou reciclado pódese convertir nun importante reclamo comercial.
¿Conciencia ecolóxica ou estratexia de marketing? Pois nen unha cousa nin a outra, se non todo o contrario.
FIN DE CURSO con PANZA DE BURRO (Andrea Abreu)
Hace 4 meses
1 comentario:
somos Elodie e Iris.
pensamos que este modo de reciclar pódese ver por 2 lados:
-unha conciencia ecolóxica, xa que serve para aforrar e é o que se intenta conseguir agora nestes tempos de crise.
-estratexia da empresa: para poder atraer clientes e conseguir máis beneficios sin importarlles nada o feito de aforrar.
pero nos non o vemos tampouco así, porque aínda que o fagan solo por conseguir máis beneficio, polo menos reciclan, que é o noso obxectivo neste momento.
Un saúdo
Publicar un comentario