jueves, 4 de diciembre de 2008

Unha Botella = un Bolso

Cada vez mais as empresas recurren ao reciclaxe coma unha forma de atraer a potenciais consumidores. O feito de que un producto sexa elaborado a partir de material de desecho ou reciclado pódese convertir nun importante reclamo comercial.

¿Conciencia ecolóxica ou estratexia de marketing? Pois nen unha cousa nin a outra, se non todo o contrario.

(Extractado de El País, 02/12/2008)

1 comentario:

Anónimo dijo...

somos Elodie e Iris.
pensamos que este modo de reciclar pódese ver por 2 lados:
-unha conciencia ecolóxica, xa que serve para aforrar e é o que se intenta conseguir agora nestes tempos de crise.
-estratexia da empresa: para poder atraer clientes e conseguir máis beneficios sin importarlles nada o feito de aforrar.

pero nos non o vemos tampouco así, porque aínda que o fagan solo por conseguir máis beneficio, polo menos reciclan, que é o noso obxectivo neste momento.

Un saúdo